Svar på tal

Fick just svar på mitt mail till Findus (se här)

Hej och tack för Ditt mal.
Förstår Din frustration över det inträffade.
Kan vi få packkoden på förpackningen som börjar på L ... står under Bäst före.
Lämna också fullständig postadress, så kommer brevsvar och ersättning.

Med vänlig hälsning
Findus Konsumentkontakt
Ulla Wahlström


Och nu sitter jag här och funderar:

1. Vadå Mitt mal? Åh. Jaha. I skrivandets stund slår det mig. Mail, såklart!
2. Jag har naturligtvis inte sparat förpackningen. Undra om de vill ersätta mig ändå..? Fast vad jag ville var i och för sig inte att få ett nytt DILL-vidunder, utan mest bara att de skulle röra runt liiite i receptet till nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0