Dill med räkcrepeskonsistens

Här sitter jag mol allena i en öde skollokal och väntar på att tiden skall bli inne för att gå till jobbet. Avslutade just ett mail till Findus om dagens lunch och ska snart återgå till virkningen. Har köpt tunnbröd och lite för mycket godis. Ikväll blir det True Grit!


Hej!

Till lunchen idag valde jag er färdiga Räkcrepes-rätt, och döm av min ypperliga besvikelse när jag insåg att den rätt och slätt kunnat heta: Dillsås med räkcrepeskonsistens.
För den smakade absolut ingenting annat än dill. DILL. Visserligen kunde man ibland ana en räka mot tänderna, men smakade räkor gjorde det inte. Eller crepes. Utan som sagt dill.
Skärpning! Det är inte okej att sälja mat som bara smakar dill (om det inte var meningen förstås - men så var ju inte fallet här)!

Jag är besviken.

Mvh
Inga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0