SERIÖST, FRÖKEN!?

Alltså, fröken, vadå FRÖKEN!? FRÖKEN Valross? Hur kan jag ens HA en blogg som heter så!? VA? Jag blir så arg!! Har jag en blogg som heter FRÖKEN valross kan jag lika gärna åka TJEJvasan istället för Vasaloppet!! Ja, och TJEJvättern och Vansbro TJEJsim och LindingöTJEJlopp! Jag menar, vad är det för FEL på världen? Varför måste det finnas tjej- och killversioner av allt!? Det finns ju för sjutton Halvvasan och Halvvättern och Vansbro Halvsim osv. Räcker inte det? Måste vi har "tjejversionen" också?

Nä nu får världen fan kamma sig!


Och jag får byta blogg..

Kommentarer
Postat av: la mamma



BRA RUTET! Ner med språkförtrycket!!



2011-11-30 @ 07:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0