sen kväll med ost

Det har varit en lång dag. Lång och fylld av huvudvärk, pengar, tårta och yoga. Det är intressant att jag på något sätt måste ha räknat med den här alldeles oförutsedda inkomsten som idag uppenbarat sig som arvodet för filmen Hajen på IKA som jag animerade tillsammans med mina vänner från Animationslinjen i våras - annars vete gudarna vad jag skulle ha levt av i Tallin till helgen! Men nu blir allt som en saga och SVT har köpt rättigheterna* och den kommer att visas på Göteborgs filmfestival i blocket Animated Dreams 1 i januari!  MMmmm!

 




/Jag har bestämt att bakgrunden till vår grupps powerpoint ska vara en screenshot ur My Little Pony


* till Hajen på IKA alltså

Kommentarer
Postat av: la mamma



Fantastiskt kul! :)) Och pengar är också en bra sak ibland.

2011-11-22 @ 08:30:39
Postat av: Ida

Hej



Snygg blogg du har!



har du sett denna?

en videoblogg som ballar ur....Mycket kul!

Den gjorde min morgon



http://www.youtube.com/watch?v=3NAXQledMWY&feature=channel_video_title



Kram

2011-11-22 @ 08:43:10
Postat av: Anders igen

HAHAHAHHAH den där bilden är SJUK I HUVUDET

2011-11-29 @ 22:07:14
URL: http://envalross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0