Bliv hos mig och gå från mig och fräls mig från mig själv

Det vräker ner jättestora, blötsnöpussar från en grå oändlighet utanför mitt fönster och jag har målat naglarna mintgröna. Jag tänker på hur saker och ting har varit rätt jobbiga på sista tiden, och hur det själsliga lugnet inte alls haft bråttom tillbaka. Det måste vara den där nya tiden yoga-Lin pratar; ja det beror helt säkert på att vi snart ska träda in i den femte dimensionen och allt lätt hamnar i obalanset. Men lugnet kommer som sagt smygande, och snart ska jag själv smyga bort till dansen på min mintgröna naglar och förlora mig i den världen.

Men först ska jag boka en resa till Lissabon

 



Kommentarer
Postat av: Fadren

Kul - med Lissabon alltså :))

2011-03-10 @ 20:32:11
Postat av: Jennie

Där ser man :) vad är det i Lissabon som lockar då?

2011-03-12 @ 22:47:34
Postat av: Fröken Valross

Våren, äventyret och Luís lockar!

2011-03-13 @ 09:01:43
URL: http://frokenvalross.blogg.se/
Postat av: la mamma



Lissabon -- spännande! :)

2011-03-13 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0