Multikonsulti, gonna be

Jag hittade ett par gudastrumpor i pappas byrålåda, sen flög jag fram över lägdorna!


Är på löjligt bra humör, och jag får så mycket BRA idéer häruppe!

Igår föddes en kortfilmsidé - det fantastiska arbetsnamnet är Bäckahästen, mer säger jag inte! - och idag, när jag stod mitt i köket, svettig och röd som en paprika och full av adrenalin efter löpturen gick det upp för mig att jag ska starta ett eget företag som språkgranskare, så att jag kan få mer korrekturjobb! Har planerat att starta eget företag och jobba med folk från klassen i det episka samarbetet Mastodonthästen, och göra bland annat animation, lite design osv., men har faktiskt aldrig tänkt på att jag måste begränsa mig till en sak som egenföretagare..!

Eftersom det dock är isande kallt häruppe, fortfarande finns snö kvar på gården och ynka två grader upphåller sig utanför husväggarna, är det bäst att jag går och lägger mig nu.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mrT

Bäckahästen! Låter sjukt episkt... :)

2011-04-19 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0